srijeda, 19. studenoga 2008.

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

i to ono blago receno :D

cunce grije, vani prelipo i ja lipo racunam - idem djiric na motoricu napravit, cisto malo, samo za svoje guste... (inace, motoric je serijska gilera runner 50sp)

obucem jaketu, drugu, vjetrovku, kacige, rukavice, cijela oprema i racunam, to je to, idemo!

sve je bilo ok prvih par minuta, al posli, kad me probiloooo, ajme majko, sledija san se kaaaa.....

isa oko grada i doma, nisam ni na borik isao... dolazim doma, skidam rukavice, a prsti sledjeni, nije mi bilo jasno - pa kud prije? :D

al neka, jel mjesec studeni ili nije? do sad zimu uopce nisam ni osjetija, ovako je nekako taman! nek se zna! stigla je zima! jos samo da snijeg padne i eto veselja!
malo su mi cudne recenice, al me razumite, ipak je 7 ujutro...

Nema komentara: